Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Η απάντηση του Άδωνι στον Κραουνάκη

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας έδωσε την δική του απάντηση στον Σταμάτη Κραουνάκη ο οποίος είχε επιτεθεί κατά του Άδωνι Γεωργιάδη κατά τη διάρκεια συναυλίας για το λουκέτο της ΕΡΤ.

Ο Άδωνις επέλεξε να απαντήσει στον μουσικοσυνθέτη με μία φωτογραφία που ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter γράφοντας: «Πριν από τρεις-τέσσερις μήνες τον συνάντησα στους διαδρόμους του ραδιοφωνικού σταθμού ΒΗΜΑ. Δεν γνωριζόμασταν. Μου έκανε απίστευτες αγάπες. Μου ζήτησε να βγάλουμε φωτογραφία, βγάλαμε με το δικό μου κινητό και μου λέει όχι, όχι κάτσε να βγάλουμε και με το δικό μου, θέλω να έχω και εγώ μια. Έκανε τούμπες» και συμπλήρωσε: «Είσαι φοβερός, είσαι τρομερός, πώς τα λες έτσι μου έλεγε. Αγαπητέ Σταμάτη, εγώ δεν είμαι σαν εσάς. Όταν λέω σε κάποιον ότι τον συμπαθώ του το λέω κατάμουτρα. Το ίδιο λέω και από πίσω του. Όταν κάποιον τον αντιπαθώ, του το λέω πάλι κατάμουτρα και το ίδιο λέω και από πίσω του. Η Ευγενία σε πείραξε; Γιατί πρέπει να εμπλέκεται στην υπόθεση ο άμαχος πληθυσμός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου