Οι "Αρρωστοι", ακομα ψαχνουν να βρουν τους λογους, που η ομαδα τους δεν "αποδιδει", καλο ποδοσφαιρο και αποδοκιμαζουν τους ποδοσφαιριστες που εχουν κερδισει το πρωταθλημα απο τα χριστουγεννα με μια μονο ηττα.

 Η χθεσινή ανακοίνωση περί αχαριστίας δεν άρεσε και πολύ στους φιλάθλους του Ολυμπιακού με αποτέλεσμα να ανοίξουν group στο facebook με τίτλο: «Είμαι και εγώ αχάριστος»!
Στο ντέρμπι της 29ης αγωνιστικής ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό στο «Καραϊσκάκης» ακούστηκαν συνθήματα όπως: «Έκανες το Θρύλο ΑΕΚάκι, Μαρινάκη» με αποτέλεσμα μετά το τέλος του αγώνα, η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ να εκδώσει ανακοίνωση για τους φιλάθλους, τονίζοντας: «Όσο για κάποιες ακραίες αποδοκιμασίες, είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα η αχαριστία περισσεύει».

Αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από τους φίλους του Ολυμπιακού που έφτιαξαν group στο facebook με τίτλο: «Είμαι και εγώ αχάριστος» και «Είμαι και εγω αχάριστος ολυμπιακός» με τα like να αυξάνονται....