Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Στο διαδικτυακό χάρτη μπήκαν τα 14 αεροδρόμια

Στο διαδικτυακό χάρτη μπήκαν τα 14 αεροδρόμια - Κεντρική Εικόνα/VideoΕίναι πραγματικά εντυπωσιακό το πως μια έστω και στοιχειώδης τεχνικά υλοποίηση δίνει σημαντικά περισσότερες πληροφορίες από όσες μπορούσαμε να βρούμε μέχρι και 24ώρες πριν. Ο λόγος για τις νέες ιστοσελίδες των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που ενεργοποιήθηκαν χθες, μετά και την επίσημη ολοκλήρωση – τη Μεγάλη Τρίτη – της συμφωνίας παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων από το ελληνικό Δημόσιο στη Fraport Greece.
Κι ενώ μέχρι πρότινος δεν μπορούσε να εντοπίσει κανείς ούτε καν ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και πληροφοριών, εκτός από αυτό της ΥΠΑ, σήμερα oi 14 νέες ιστοσελίδες που δημιούργησε η εταιρεία μπορεί να μην έχουν και τόσο καινοτόμο desing ωστόσο βρίσκει κανείς χρήσιμες πληροφορίες (ώρες αναχωρήσεων/αφίξεων πτήσεων, τρόποι πρόσβασης στα αεροδρόμια κ.ά.), για την μετακίνηση από τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Ακτίου, Μυκόνου, Ζακύνθου, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Κω, Μυτιλήνης, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου και Χανίων.
Οι νέες ιστοσελίδες είναι:
AdTech Ad
  • Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης: www.skg-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Κεφαλλονιάς: www.efl-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Κέρκυρας: www.cfu-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Ακτίου: www.pvk-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Χανίων: www.chq-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Σαντορίνης: www.jtr-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Σκιάθου: www.jsi-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Ζακύνθου: www.zth-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Ρόδου: www.rho-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Μυτιλήνης: www.mjt-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Μυκόνου: www.jmk-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Καβάλας: www.kva-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Κω: www.kgs-airport.gr
  • Αεροδρόμιο Σάμου: www.smi-airport.gr
Να υπενθυμίσουμε ότι η συμφωνία ολοκληρώθηκε με τις υπογραφές των υπουργών Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου, Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου. Την ολοκλήρωση της συμφωνίας εκ μέρους του ΤΑΙΠΕΔ, υπέγραψε ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Αντώνης Λεούσης.
Σημειώνεται ότι η κοινοπραξία Fraport-Slentel κατέβαλλε το εφάπαξ τίμημα ύψους 1,234 δισ. ευρώ, ενώ η συνολική οικονομική συμφωνία, στο πλαίσιο του διεθνούς ανοικτού διαγωνισμού που διενήργησε το ΤΑΙΠΕΔ, προβλέπει επιπλέον 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιος εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, καθώς και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος 28,6% των κερδών προ φόρων.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, συνολικά το ύψος των παραπάνω εσόδων θα ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ στη χρονική διάρκεια της παραχώρησης. «Πλέον του ανωτέρω εφάπαξ και ετήσιου (σταθερού και μεταβλητού) τιμήματος, το Ελληνικό Δημόσιο προσδοκά σωρευτικά φορολογικά, κοινωνικά και άλλα οφέλη ύψους μέχρι 4,6 δισ. ευρώ», αναφέρεται σε ανακοίνωση του Ταμείου.
Σημειώνεται ακόμη ότι στη Fraport Greece παραχωρείται η χρήση, λειτουργία, ανάπτυξη και εκμετάλλευση των αεροδρομίων για περίοδο 40 ετών. Σε αεροδρόμια υψηλής στρατιωτικής δραστηριότητας (δηλαδή των Χανίων και του Ακτίου) δεν παραχωρείται ο χώρος των διαδρόμων προσγείωσης και των τροχιοδρόμων, ο οποίος και παραμένει στην Πολεμική Αεροπορία, παρά μόνο ο αεροσταθμός και ο χώρος στάθμευσης των αεροπλάνων πολιτικής αεροπορίας, ενώ ο παραχωρησιούχος θα πληρώνει το Δημόσιο για τη χρήση των κοινών υποδομών.
Εντός των υποχρεώσεων της Fraport Greece είναι να αναβαθμίσει τα αεροδρόμια μέσα στα τέσσερα πρώτα χρόνια της παραχώρησης, ώστε να συμμορφώνονται με τα αντικειμενικά προσδιορισμένα κριτήρια Επιπέδου C, όπως αυτά καθορίζονται από την ΙΑΤΑ και στη συνέχεια να τα συντηρεί και να διατηρεί αυτά τα επίπεδα εξυπηρέτησης για όλη τη διάρκεια της παραχώρησης. Οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις που θα κατασκευάσει ο επενδυτές περιέρχονται και αυτές στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου και επιστρέφουν σε αυτό με τη λήξη της παραχώρησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου