Συνέβη στη ΒρετανίαΕικόνα από το βίντεο το οποίο πλέον δεν είναι διαθέσιμο από την εταιρεία
Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
Στην
προσπάθειά της να αποδείξει ότι τα οχήματά της δεν εκπέμπουν καθόλου
αέρια, η Hyundai έφτιαξε μια διαφήμιση όπου ένας οδηγός αποτυγχάνει να
βάλει τέλος στη ζωή του με τη μέθοδο της εισπνοής μονοξειδίου.
Στη διαφήμιση, ο υποψήφιος αυτόχειρας (κλεισμένος σε ένα γκαράζ) διαπιστώνει ότι δεν μπορεί τελικά να βάλει τέλος στη ζωή του και βγαίνει από το όχημα.
Τότε, πέφτει το μήνυμα: «το νέο μας όχημα με τις εκπομπές του να είναι 100% νερό».
Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία, ενώ σχετική αναφορά έγινε στην εφημερίδα Guardian.
Tελικά η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως η διαφήμιση αποσύρθηκε.
Στη διαφήμιση, ο υποψήφιος αυτόχειρας (κλεισμένος σε ένα γκαράζ) διαπιστώνει ότι δεν μπορεί τελικά να βάλει τέλος στη ζωή του και βγαίνει από το όχημα.
Τότε, πέφτει το μήνυμα: «το νέο μας όχημα με τις εκπομπές του να είναι 100% νερό».
Η διαφήμιση δεν άρεσε ιδιαίτερα στη Βρετανία, ενώ σχετική αναφορά έγινε στην εφημερίδα Guardian.
Tελικά η κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησε συγγνώμη. Εννοείται πως η διαφήμιση αποσύρθηκε.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου